Reklamácie
Spôsob vybavenia reklamácie
Na náramkové hodinky sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od vás.
Prečítajte si prosím pozorne záručný list, ktorý ste obdržali spolu s vašou objednávkou.
Záruka sa vzťahuje na:
výrobné chyby ovplyvňujúce funkčnosť hodinového strojčeka
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním
b) vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku
Podrobnejší popis nájdete tiež v záručnom liste.
Kvalita hodiniek bola preskúšaná. Ak sa však napriek tomu vyskytnú nepredvídateľné závady, na ktoré sa záruka vzťahuje, je potrebné:
Postup pri reklamácií:
1. Hodinky spolu so
- záručným listom,
- faktúrou
- reklamačným formulárom, ktorý nájdete TU.
zaslať ako poistený balík (odporúčame odoslať Slovenskou poštou) na našu adresu uvedenú vo formulári
2. Po prijatí zásielky tovar ihneď odosielame na posúdenie.
V prípade, že ide o vadu, ktorú možno odstrániť, bude vada včas a riadne odstránená.
3. Ak sa jedná o výrobnú vadu, ktorá sa nedá odstrániť, bez zbytočného odkladu Vám tovar vymeníme za úplne nový alebo Vám vrátime kúpnu cenu tovaru.
4. Čas potrebný na vybavenie reklamácie býva spravidla 1 - 2 týždne, najneskôr však 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Uvedomujeme si, že vybavovanie každej reklamácie je pre zákazníka nepríjemnou záležitosťou, a preto sa snažíme celý proces reklamácie skrátiť a vyriešiť čo najrýchlejšie k spokojnosti zákazníka.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle +421 911 727 836 alebo e-mailom: eshop@invictateplice.sk